Community chat room

Hello there
I have a problem transfering my 3 Polka dots from trust wallet to my account in Kucoin. It sends me error no.500
Unable to creat Enum via 76…I don’t know what it means and how to solve it

2 Likes

It is cool, like a telegram. But I think for now telegram chat group is enough

Good idea. Let’s hope this get implemented as soon as possible. But, this medium might not be really orderly. Just saying tho

Please add MIR (BEP20) to the list of tokens to view in wallet. I can see that I have a balance on pankakeswap and my address shows the balance on scan, but TW only has ERC-20 option available to see.

Hello wallet Woneer
how are you?y
My Trust wallet account token hack
$500 minium eth. Bnb. Othrrs token hach. What can do hack? please cheke it

Boa tarde gente onde resolvo fiz um saque da binance eth em fevereiro para trust Wallet até hoje não entrou, acredito que foi a rede,só que até agora o suporte não resolveu

Bonjour, j’ai fait un transfert USDT sur une adresse bitcoin. Comment faire pour le récupérer ?
Merci d’avance de votre aide !

I send Crypto coin to from trustwallet to my metamask wallet 5 days ago. Nothing happens. But de coins are not in my trustwallet anymore…

Hello
I send etc to eth address in trust wallet can i fix it??? Please help me

Would be a great idea for the Trust Wallet community :+1:. Isn’t there a telegram chat room, I believe you can always chat there :thinking:

Que desgraça que não envia pvt pivot token para outra carteira todas endereço de depósito está errado vou processar essa carteira lixo aqui lixo de CARTEIRA tenho 400 mil reais nesse lixo da trust wollet quero sacar para huobi as minhas pvt pivot token não tranferir todos endereço da errado de propósito dão inválido que desgraça e essa mesmo

Que desgraça que não envia pvt pivot token para outra carteira todas endereço de depósito está errado vou processar essa carteira lixo aqui lixo de CARTEIRA tenho 400 mil reais nesse lixo da trust wollet quero sacar para huobi as minhas pvt pivot token não tranferir todos endereço da errado de propósito dão inválido que desgraça e essa mesmo … Desgraça mesmo que raiva desse aplicativo de merda

Que desgraça que não envia pvt pivot token para outra carteira todas endereço de depósito está errado vou processar essa carteira lixo aqui lixo de CARTEIRA tenho 400 mil reais nesse lixo da trust wollet quero sacar para huobi as minhas pvt pivot token não tranferir todos endereço da errado de propósito dão inválido que desgraça e essa mesmo …

1 Like

Would be a neat idea, hopefully they can make it happen in the future. :slight_smile:

Hi am in big trouble, some one can help me… I withdraw my free coin from trust wallet app to probit through BEP20 network, after completing the transaction i realized that wallet can only accept TRC20 for d free coin deposit. So how can i revert the transaction or receive my funds in probit wallet… Pls

Hi I buy some poocoin d galaxy few hours ago for 100 usd thrue pancakeswap and if I going to swap it I recive only 10 usd please help me with some informations

Hello @Jedrilica8 you have to contact PancakeSwap for clarification, this is not Trust Wallet issue.